sobota 28. ledna 2017

SEBEVĚDOMÍ



Jak vypadá zdravé sebevědomí? A mám vůbec nějaké sebevědomí?

Občas nad těmito otázkami přemyslím.  Já sama o sobě si myslím, že sebevědomí skoro žádné nemám. A je to velmi špatně. Hlavně já chci mít nějaké to zdravé sebevědomí. Znělo to teď trochu namyšleně, ale je to tak. Tato doba a společnost hodně řeší váš styl anebo i to kolik vážíte a jak
vypadáte. Ano, měli byste se o sebe stara , nechodit s mastnými vlasy, trochu namalové takovým tím natural make-upem. I když se o sebe snažím starat, hodně lidí řeší, včetně mě, kolik vážím.  Dřív jsem hodně řešila co jím, že jsem necvičila atd. Teďka to neřeším. Jím menší porce, ale dám si to, na co mám chuť a stejně to mám i se cvičením. Zacvičím si, ale jen jak se mi chce. Někdy to je jednou do týdne, jindy třeba třikrát.  

První co by měli všichni udělat, tak si odpustit všechny hříchy. Třeba i to, že jste si den před tím dali brambůrky. Já sama vážím kolem 80kg. Ano, mám větší zadek a boky. A vůbec se za to nestydím. Před Vánoci jsem nad vším tímhle přemýšlela. A proč se trápit pro lidi, kteří vás soudí podle vzhledu a ne podle toho jaký jsme. Proč tyto lidi řešíme? Není to snad všem jedno? Copak oni jsou jiní? To že někdo váží  50kg i s postelí z něho přeci nedělá lepšího člověka, ne?

Vše máme v hlavě, a pokud se tohoto zlozvyku zbavíme, uvidíte, že i vy sami budete šťastnější.  Jednou týdně si kupte něco hezkého, i kdyby to měl být jen nějaký lak na nehty, ale udělejte si tu radost. Žijeme jen jednou a myslím, že ten jeden život bychom si měli užít.

PS: tento článek byl trochu jiní, než jste na tomto blogu zvyklí, ale mě tyto věci hodně vrtaly hlavou a chtěla jsem se s vámi o své myšlenky podělit. Myslím, že to není žádná kravina a lidé by měli život brát úplně jinak.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.