úterý 24. ledna 2017

JAK SI ORGANIZUJU ČAS?



Dneska to bude trochu netradiční článek a to, jak si já organizuju čas. Já jsem od dědy dostala diář a to ten kroužkoví od Filofaxu. Znáte ho? A jaké s ním máte zkušenosti? Upřímně vám hnedka na začátek říkám, že na mě nefungují  žádny budíky v telefonu nebo upozornění. To co prostě není na papíře,  prostě nevím. Do diáře si píšu úplně všechno,  i kdy mám jakou schůzku atd. Nesnáším mít všechno jednou barvou, takže všechno mám označený zvíraznovačema nebo aspoň barevnýma fixama.

Já jsem prostě milovník všeho plánování. Zatím mi teda stačí diář velikosti A6, mám tam opravdu všechno. Od schůzek, přes výplaty až po lékaře atd. Jelikož jsem ještě pár měsíců student, tak můj diář se plní převážně věcmi ohledně školy, jako jsou písemky a zkoušení. Ale ještě pár měsíců a bude to úplně jinak a zase budu hledat nový systém zapisování atd.
Jak jste si mohli na fotkách všimnout, mám na konci diáře vysvětlivky. Jelikož mám 8 předmětu a jen 4 barvy zvíraznovaču, tak každé dva předměty mají jednu barvu. Tlusté lepíky mám na maturitní předměty a hubené lepím na vše okolo. Ty lepím, jak se mi zachce. V těch mám ještě zmatek. A blog? Blog je vždy zelenou fixou a pokud je to důležitější článek, je oznakem lepíkem.
 Teďka jsem si pár dní nic nepsala a zjistila jsem, že to prostě nejde. Jak si to nenapíšu, jak jsem prokratinátor jako svin…
Další věc, kterou používám k organizaci času, jsou plánovací samolepky. Takovéhle jsem sháněla asi rok, nechtělo se mi za dva papíry dávat 190 korun (bez poštovného a baleno). Nedávno jsem ale narazila na stránku papels.cz a tam najdete všechny samolepky, washipasky, roztomilé propisky atd. Mám objednané jen samolepky, ale v únoru určitě chystám větší nákup, o kterém vás budu informovat.
Nevím, co dál vám k tomu napsat. Myslím, že na kontaktech a To do listů není co vysvětlovat. Do diáře si také hodně věcí vyrábím sama, takže na fotkách najdete i kousky, které nikde nekoupíte.
Tak doufám, že se vám tento článek líbil, a můžete se těšit na unboxing.  Budu ráda, když mi napíšete, jestli preferujete kroužkový diář nebo jednorázový diář. A jestli jste někdy uvažovaly o Filofaxu.


 





6 komentářů:

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.