neděle 15. ledna 2017

CO JE V MÉM TELEFONU?

A je tu další velmi ´´zajímavý článek´´ a to , co je v mém telefonu. Myslím, že tam najdete spoustu věcí, co máte i vy a které i používáte. Na úvodních stránkách není nic zajímavého, klasické menu, jako jsou zprávy, kontakty, počasí atd.  Ještě jsem zapomněla říct, já mám zlatý Huawei Y3 II. Mám ho od Vánoce a jsem s ním velmi spokojená.
Na druhé stránce, opět nic moc zajímavého, hudba, videa, email, obrázky atd. Ale už tu máme i první složku. A v ní jsou opět celkem nezajímavé věci. Složka se jmenuje nástroje  a najdete zde rádio, kalkulačku a pár aplikací, které jsem ještě nikdy nepoužila a asi nikdy nepoužiju. 

Další složka se nazývá: Sociální sítě, i když tu nejsou jenom Sociální sítě. Najdete tu Messenger, Bakaláře, které využívám hlavně kuli rozvrhu a změnám, které máme ve škole. Dále je tu Instagram, na kterém jsem hodně aktivní. Mám bohužel druhý, protože na ten první se mi někdo dostal a byla jsem nucena ho vymazat. Na instagramu mě najdete jako terezahenychova nebo jako Teriisek. Budu ráda, když si mě přidáte. Určitě zde budu komunikovat ohledně blogu atd. Také rada používá PhotoCollage, a to hlavně kuli instagrama a fotkam. Mám toto moc ráda.

Poslední složku, mám nazvanou Hry. Mam zde hru vyplnit slov, a to je něco jako křížovky, hraju ji moc ráda, stejně jako Roll the Ball. Pokud nevíte co je tato hro, tak jednoduše stavíte cetu, a musítě kuličku ze startu dostat do cíle.

Myslím, že to bude asi všechno. Možná vás tento článek i zaujal, pokud ano, jsem velmi ráda. Budu i ráda, když mi napíšete, jaké aplikace používáte nejraději vy.



Tak jo, tento článek byl kradší, ale po vánocích se do toho nemužu nějak dostat.
Mějte se krásně, 
Vaše Teri

2 komentáře:

  1. Tipů na aplikace není nikdy dost :-) - můžeš se inspirovat u mě, tady: http://wish-hope-life.cz/aplikace-you-i-maly-krok-muze-udelat-velkou-zmenu/ a tady: http://wish-hope-life.cz/tip-aplikace-v-telefonu/.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.