čtvrtek 22. prosince 2016

MY LITTLE CHRISTMAS

V mé vánoční giveaway, jsem se vás ptala, jaký článek by se vám na mém blogu líbil nebo který by vás zajímal. A jedna slečna napsala, že by jí zajímal článek, jak jsem trávila vánoce jako mala. Mně se ten nápad hrozně líbil, a tím to bych ji chtěla pozdravit a poděkovat slečně Niki RnRGirla. Tvůj návrh na článek byl úžasný a moc děkuji.

Jako mala jsem milovala vánoce, ne že bych je teďka nemilovala, ale jako malá byli nejlepší. Takové to vánoční kouzlo, netrpělivě čekat u večere až zazvoní Ježíšek bylo prostě nezapomenutelné. Já a moje sestry, jsme jako malé na Štědrý den brzo vstávala, abychom mohli co nejdříve nazdobit stromeček. Snažili jsme se být potichu, ale myslím, že to každý zná. Stejně jsme vždycky rodiče vzbudily. 

Také máme takovou ´´tradici´´, že jsme na Štědrý den, nikdy nevylezly z baráku, koukali na televizi. Do oběda se váleli v pyžamu u televize. Po obědě přišel děda a tak jsme se trochu upravily. Nejčastěji nějaké krásné šatičky.  Většinou jsme všichni seděli u pohádek. A jelikož jsme byli malé a už od tří odpoledne se těšily na večeři, večeřeli jsme většinou už kolem té páté hodiny.
Na Štědrý den taky nikdy nesměli chybět pohádky. To hlavě Tři oříšky pro popelku, Grinch, S čerty nejsou žerty a tak podobně. Postupně jak jsme rostly se tyto pohádky změnily na: Poslední prázdniny, Shrekkoleda, Šťastný a veselý Madagaskar a atd.

Co se třeba týče dárku, myslím, že jsem byla stejná, jako všechny děti. Oblečení jsem nechtěla, knížka byla nuda a chtěl jsem hlavně panenku a to nejlépe ChuChu ne Baby Anabel. Postupně se to měnilo na Littleovi pet shop. A teď, nejraději oblečení, kosmetiku nebo eletroniku.
Myslím, že Vánoce stejně byli nejlepší, když jsme byli malí. Takové to Vánoční kouzlo byla super.  

 Ale na Vánoce se těším každý rok, ani letos to není výjimka. A jelikož máme čtvrtek 22.12, tak bych vám všech chtěla popřát krásné Vánoce, abyste si je pořádně užily a to hlavně v kruhu rodiny. Já se vám ozvu až tak 25.12. Takže se mějte krásně, krásné Vánoce. 

PS: Ráda bych vám ještě naposledy chtěla pozvat na první Vánoční giveaway, která trvá už jen pár hodin.  (ZDE)
Vaše Teri





2 komentáře:

  1. tiež si myslím, že vianoce majú svoje čaro hlavne pre deti ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jsem ráda, že se ti můj námět na článek libil :) napsala jsi to moc hezky a naprosto s tebou souhlasím.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.