sobota 17. prosince 2016

KONEC A NOVÝ ZAČÁTEK



            A je to tu, poslední měření za těch 30 dní. Já sama jsem zvědavá jak vše po těch 30 dnech dopadlo. Je mi mnohem lépe, cítím se i lépe což si myslím, že je dobře. Musím říct, že těchto deset dní jsem moc zdravě nejedla, o to víc jsem zvědavá na výsledky.



Poslední tabulka:
Prsa
103cm
Celkem: -4cm
Pod prsy
88cm
Celkem: -4cm
Pas
84 cm(+2cm)
Celkem: -3cm
Boky
105cm (-1cm)
Celkem: -4cm
Stehna
68cm (-1cm)
Celkem: -4cm
Ruce
38 (+2cm)
Celkem: nic

Jestli bych nějakou výzvu ještě udělala? Určitě ano, a taky jsem se rozhodla pro další výzvu. Tato výzva nebude jen na měsíc, ale rovnou na dva. Rozhodla jsem se, že každou neděli bude tzv. Detox day.  Pokud náhodou někdo neví, co to bude obnášet, tak budu jíst hlavně ovoce, zeleninu a pít vodu.  Mě to přišlo strašně super. Po celém týdnu se vaše tělo pořádně vyčistí, odpočine si a začne do dalšího týdne v  ,,novém´´. Hrozně mě tahle výzva nadchla. Samozřejmě cvičení blogilates stále trvá, budou i pravidelné články. Bohužel, nevím, jak je nazvu.


Články by obsahovaly hlavně videa, která jsem cvičila, nějaké recepty a fotky co jsem jedla.
Zdravě se budu snažit jíst i nadále. Vůbec netuším, co bych ještě měla říct. Tak doufám, že se to bude dařit ne jen mě, ale i těm, co to se mnou budou držet. Pokud by vás něco zajímalo, piště do komentářů. Občas něco zapomenu, i když si vše píšu, ale víte jak.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.