pondělí 5. prosince 2016

BLOGILATES | MĚŘENÍ PO 20 DNECH



Ten čas tak letí, je tu druhé měření a to po 20 dnech.  Bohužel první, v čem sem zklamala sama sebe bylo papání cukroví.   Znáte to, když přijdete domu ze školy a celý byt voní krásně cukrovím. Nejde odolat. Sem tam jsem si jeden vezmu vanilkových rohlíčku.
Jelikož já jsem přímo milovník vanilkových rohlíčku.  Já se jich nikdy nevzdám, to ani nejde. Nejde odolat.

Samozřejmě jsem se snažila jíst i zdravě.  Včera jsme měla krutí řízek se salátkem. Mňam. Salát, další věc, kterou miluju a nikdy se jí nepřejím.  Minulý týden jsem dávala recept na salát, ale říkala jsem si, že asi udělám nějaký samostatný článek o receptech na saláty. Které jím a mám úplně nejraději. Taky se můžete těšit i na fotky z celého prosince. A věřte, že těch bude určitě hodně.

Taky se můžete těšit i na nějaké vánoční cukrový a i jeden recept na vánoční ´´čokoládu´´. I když nebude úplně dietní nebo zdravá, ale jednou za čas to určitě nevadí. Já si ji dělám tak dvakrát do štědrého dne, a pak celý rok ne. Proč si taky neudělat jednou za rok radost, že? Plánuju ji cca za ty dva týdny. Nejsem si ještě úplně jistá.

Ale abych tady nepovídala jen o tom, co bude, tak je na řadě měření.

prsa
103 cm (-2cm)
Pod prsy
88cm (-2cm)
Pas
82cm (-3cm)
Boky
106cm (-1cm)
Stehna
69cm (-1cm)
ruce
37cm (-1cm)

Musím říct, že jsem měla dny vždy rozdělené, že jsem se zaměřila jen na dvě až při partie co cvičím. Většinou to bylo například: ruce-břicho, stehna-zadek, zadek-břicho, a tak dále. Většinou cvičení vycházelo na těch 30min, a dalo to dohromady tak 2-4 videa. Prostě a jednoduše jsem se do blogilates zamilovala.  Je to prostě úžasné. Nic jiného už cvičit nechci.

Pokud jste cvičily se mnou, tak budu rada, když mi napíšete vaše výletky, nebo jak se změnil váš jídelníček. Přístup ke cvičení…

Jinak se cítím velmi dobře. Mám pocit, že se mi lépe dýchá, i méně chrápu. Až na nějaké výjimky. Jinak prostě a jednoduše je vše super.

Pokud vás tyto články baví, i když tento byl tokový 2 v 1, napište co by jste chtěli třeba ještě slyšet nebo co jsem zapomněla zmínit a vás to zajímá.

Mějte se krásné
xoxo
Teri

6 komentářů:

  1. Obdivuji, že máš silnou vůli teď přes svátky! :) Hodně štěstíí snad ti to vydrží už na vždycky. Také bych chtěla něco dělat, ale furt ne a ne začít :) . Jinak mám nový blog a budu ráda za každý názor :) ...měj se pěkně. http://loyalgrenouille.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, že začátku jsem se musela taky hodně přemlouvat, ale ted me to moc baví. . Zvlášť blogilates. . Je to me je srdcovka. .

      Vymazat
  2. Držím ti palce, aby ti to vydržalo a aby si sa stále zlepšovala!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, zatím to jde pěkně, jen tak dál! A klidně si sem tam něco sladkého dej, ať nedopadneš jako já, když jsem z pobláznění z hubnutí a zdravé stravy spadla do anorexie.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.