neděle 4. prosince 2016

ADVENTNÍ NEDĚLE #2 │ CO JSOU PRO MĚ VÁNOCE



Nevím jak u vás, ale my tady na vysočině už máme převážně sníh. Je krásné podívat se z okna a vidět tu zasněženou bílou krajinu. Jen doufám, že tohle krásné bílé obdoby vydrží až do konce prosince.


Takové trochu zvláštní uvedení článku, ale tento článek má být vánoční, a dlouho jsem přemýšlela, co za článek napíšu. Přemýšlela a přemýšlela a stále jsem na nic nemohla přijít. Až mi něco došlo. Ve vánoční giveaway sem vám do pravidel napsala, abyste nepsali, bez čeho si neumíte představit vánoce nebo co pro vás vánoce znamenají. Tak jsem si řekla, že bych mohla něco takového taky napsat.



Zachumlaná v dece..Vždy když přijdu ze školy, tak si nejraději zalezu pod deku a nevylízám. V měkoučké a vyhřátě dece. I úkoly dělám v posteli. Miluju toto obdoby. Další co se s tímto ´´válením´´ pojí a je to bod č.2 jsou světýlka. Kdo miluju světýlka stejně jako já??  Já mám světýlka snad po celém pokoji. Navodí mi doma tu krásnou vánoční atmosféru, která už k tomu prostě patří. A když jdu někde ven s přítelem, ráda koukám na ty světýlka všude po městě, lidé jak je mají pověšená na balkonech a v oknech, prostě jak vše krásně svítí a bliká. No prostě vánoce jsou úžasné.

K čemu by byl tento článek, když by se zde nemluvilo o horkém čaji nebo čokoládě ?! Na vánoce si nejraději dělám čaj: jablko se skořicí. Nejvíce mi sedí k vánocům. Hrozně se mi líbí jak je celý byt provoněný tou užasnou vůní.  Opravdu se těším, až bude volno a budu si čaj dělat denně.

A v poslední řadě věc, bez kterých to prostě nejsou vánoce . Pohádky a vánoční filmy. Tohle nesmí chybět žádné vánoce, to prostě nejde.



 Teplo domova. Myslím, že dost výstižný název, ale myslím, že každý si pod tím představíme to samé..  Vánoce by měli být svátky klidu, i když v dnešní uspěchané době to není až zas tak možné, ale myslím, že se každé vánoce sejdeme u Štědrovečerní večeře, navštívíme babičky a dědičky je to úplně nejvíce na čem by mělo na vánoce záležet.  Místo dárku, peněz atd. by jsme měli spíše řešit to, jestli jsou všichni z rodiny zdravy. A nejen z rodiny, ale naši blízcí a nejbližší. Co si tom myslíte? Já jsem nejraději, když si na Štědrý den sedneme všichni společně k televizi, koukáme na filmy a pohádky, povídáme si a jsme prostě spolu.

Tak co, jak to máte s vánoci vy? Který z bodu máte nejraději vy a bez čeho si neumíte představit vánoce vy? Budu se těšit na vaše komentáře.

Mějte se krásné
xoxo
Teri

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.