pátek 4. listopadu 2016

RECEPT | RYCHLÉ SNÍDANĚ



Také Ráno nestiháš snídat?  Děláš špatně, stejně jako já. Po ránu většinou nic nestíhám. Ani nemám moc času, ale když už čas mám, nemám moc hlad.
já se ale rozhodla, že to změním. Vymyslela jsem par typu na rychlou snídani. Ty ti zaberou jen par minut. Tak jdeme na to.


První co jsem si připravila, je obyčejný jogurt s müsli. Říká se, že by se jogurty neměli snídat každý den, ale jednou za čas neuškodí.  A recept je jednoduchý, vezmi svůj oblíbený jogurt, můžeš ho dát do nějaké hezké misky a na jogurt nasyp své oblíbené müsli. Já mám rady ty od Mix.it. Taky si rada po ránu dam ovoce. Takže jogurt dozdobím nakrájeným jablíčkem.



Můj druhy typ je trochu časové náročnější, ale neboj, není to nic hrozného. Rada si dělám vajíčka a to jak omeletu, hemenex nebo jen uvařené na tvrdo.  Pro dnešek jsem vybrala hemenex. Já si ho dělám nejčastěji ze dvou vajec a plátků šunky.  
 Nejprve si lehce osmahnu šunku, vyklepnu dvě vajíčka a máme hotovo. Jen počkat až bílky zbělají. Já teda vajíčka ještě osolím a opepřím. Sem tam si dam i chilli koření. Přijde mi, ze mě po ránu hezky probudí..

Jedli jste někdy anglickou snídani? Já ještě ne a rozhodla jsem se ji vyzkoušet… Budeš potřebovat: jedno vejce,  jeden parek  (nebo klobásku) a fazole. Já mám nejraději ty male bílé fazolky… a postup je opět jednoduchý. Vajíčko osmažíme, fazole můžete ohřát v hrnci podle návodu. Pokud chcete ušetřit čas, párek nebo klobáska se dá ohrát i mikrovlnné troubě. Ale podle mě nejsou tak dobré, jako když je ohřejete ve vodě… Poté jen naservírujete a hotovo. Pořádná , vydatná snídaně je na stole.

                                       Budu rada, když mi napíšete co vy rádi snídat..


                Tak já doufám, že se nějakou tu snídani zkusíte a přejí dobrou chuť.



                                                              Mějte se krásné

                                                                      xoxo

                                                                      Teri

obr.  www.google.com

2 komentáře:

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.