středa 2. listopadu 2016

VEGAN | TYČINKY YUMMY



     Podle názvu se jedná o veganské tyčinky, prosím vás všechny, berte tento článek s rezervou. Já nejsem veganka , jen mě veganství zajímá. Tak to by bylo pro začátek vše a jdeme na ty tyčinky. 

  Tyto tyčinky mně zaujaly hnedka na první pohled.


          Abych je teda prvně představila. Tyčinka se jmenuju  YUMMY. Já ji kupuji v Kauflandu. Nevím, jestli se dají koupit ještě někde jinde, já ji zatím viděla jen v Kauflandu. Myslím, že je to dobře, že i Kaufland začíná prodávat věci pro Vegany.Moc jsem jich tam neviděla, ale veganu je čím dál víc a měli by zboží rozšířit o pro ně. Tyčinka má teda 40g a stojí okolo 16 korun.

         Já jsem si koupila čokoládovou a meruňkovou. Už jen ten obal mě hned zaujal. Obě jsou GLUTEN FREE, HIGH FIBRE A VEGAN. Meruňkou v sobě obsahuje 34% ovoce, což si myslím je velmi super. Bezlepková, cože je další plus.

Čokoládová zato obsahuje jen 17 % ovoce, ale i tak si myslím, že na takovou tyčinku je to super. Dále hořkou čokoládu, takže je opravdu veganská. Opět bez lepku.

Obě tyčinky jsou na způsob tyčinky Bombus, akorát levnější. Obě mám moc ráda, i když meruňková mi přijde o něco málo sladší, ale není to nic hrozného. Vím, že vyrábí i brusinkovou, ale já ji moc nemusím. Chutná mi asi nejméně.

Tyčinky mám nejraději do školy jako malou svačinku nebo když někam vyrážím. Docela i zasytí a dodají i energii…

Tak já doufám, že se vám článek líbil a dyž tak mi můžete dát vědět, co vy říkáte na veganství a jestli jste tuto tyčinku už někdy zkoušely. 

XOXO 
Teri



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.