středa 9. listopadu 2016

DERMACOL RTĚNKA 16 HOUR LIP COLOUR


Dneska jsem pro vás vybrala celkem zajímavý a známí produkt. I já byla zvědavá, jestli je opravdu tak úžasný, jak všichni tvrdí. Myslím, že budete spokojení. Miluju rtěnky, ale štvalo mě, že si ji musím nanášet tak 5x za večer.  Tak jsem přemýšlela, jak toto vyřešit. A první co mi padlo v drogerii do oka byla dlouhotrvající rtěnka od Dermacolu. Rtěnka slibuje 16-ti hodinovou výdrž,
a můžu říct, že prošla docela velkým testem. Rtěnku jsem si nanesla cca okolo 14hodiny. Poté jsme šli s přítelem na večeř, a vydržela mi jak jídlo, tak pití. Nikdy, nikde se neobtiskavála. Domu jsem přišla cca okolo 2 hodiny ranní.  Sice už nebila tak krásná jako předtím, ale vydržela krásně.

První co jsem musela pochválit jako první, byli barvy. Mají nádherně výrazné barvy. Já si z těch všech nemohla ani vybrat. Líbili se mi úplně všechny. Rtěnka také slibuje to, že po nanesení uschne během 1minut. Což splnila na jedničku. Akorát se trochu lepila. A to se mi opravdu moc nelíbilo. Rtěnka k sobě má i průhledný gel, a ten si nanesete , pokud nemáte rádi matný vzhled rtěnky. Já mám raději matné.

Bohužel, našla jsem i mínus. A první byl,podle mě, cena.  Dát za malý lesk skoro 300 korun mi přijde opravdu přehnané, i když je dermacol dost známá značka. Také bych vymyslela více barev. Barvy jsou krásné, ale můžeme vybrat jenom z cca7 barev. Ale jinak je rtěnka velmi povedená.
Ještě jsem zapomněla říct. Já teda zkoušela odstín č. 03. Tato barva mě oslovila úplně nejvíce. Nebila ani moc výrazná ani moc světlá.

Tomuto produktu bych dala  

Tak doufám, že se vám tato recenze líbila.

A co říkáte vy na rtěnku? Zdá se Vám cena dobrá?

Mějte se krásné

xoxo

Teri

Zdroj: google.com a petralovelyhair.com

2 komentáře:

  1. Vypadá moc hezky :) Já jsem přemýšlela, jestli si koupím tuto rtěnku od Dermacolu nebo podobnou od Rimmelu, nakonec jsem se rozhodla pro tu od Rimmelu, se kterou jsem taky moc spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.