pátek 11. listopadu 2016

MY TATTOO | KDY? KDE? PROČ?



Ti co mě sledují jak tady tak i na instagramu vědí, že jsem se rozhodla nechat si udělat tetování. Dneska jsem se rozhodla, že vám o něm něco málo řeknu. Měla bych prvně začít tím, co mě přimělo udělat si tetování. Můj taťka má už hodně dlouho tetování ,a to hada na rameni. A mně se už od malička líbilo. Taky jsem si myslela, že když se pude koupat, tak že had uplave… Ach ty děti. Ale to je trošku z jiného šálku. 
Prostě se mi tetování moc a moc líbí, a tak jsem si jednou řekla, že až budu větší, nechám si udělat taky nějaké tetování.

Jak se ale blížily mé 18-tiny tak sem se rozhodla, že bych od rodičů chtěla tetování. Rodiče souhlasili.
Ale potom začal ten největší problém. Jaké tetování vybrat?
 Tohle tetování mě zaujalo hnedka na první pohled. Hnedka jak jsem si ho vybrala, psala jsem tatérovy z Bystřice nad Pernštejnem (Daniel Art Tattoo) a ten mě objednal na 10. 8. 2016
Byla jsem nadšená. 10.8 přišel den D. Docela jsem se bála,ale jely jsme. Tetování jsem si nechala udělat na levou ruku.  Musím říct. že mě to dost bolelo. Naštěstí byl tatér velmi příjemný, tak počkal, až se trochu uklidním a pokračoval.

Tetování stálo teda 1000korun. tea platili ho rodiče.A je prostě krásný a super.

A kdybyste se ptali, co toto tetování znamená: holubice – svoboda, srdce-láska, korunka- bohatství, křížek-náboženství (víra), a čtyřlístek- štěstí.

Jestli bych si nechala udělat další tetování? A jaké? Možná asi jo, ale vůbec netuším jaké.
A proč jsem si vybrala právě toto tetování? No prostě se mi líbilo a zobrazovala vše, v co já věřím. I když třeba do kostela nechodím.

A jaké tetování byste si nechali udělat? A pokud už tetování maté, jaké?

Mějte se krásné

xoxo

Teri

3 komentáře:

  1. Vysvetli mi, ako kríž ako symbol utrpenia Ježiša Krista a najmä ako symbol zdĺhavej a bolestivej smrti môže pre teba znazornovat niečo, v čo veríš, ale nechodíš do kostola (čiže asi nie si praktizujúcich kresťanka) - navyše viera a šťastie (ako náhoda alebo osud) si protirečia ja každej úrovni.
    Inak tetovanie je krásne, si odvážna, že to máš na predlaktí a páči sa mi aj symbolika. Dúfam, že sa to všetko premieta aj do tvojho života - sloboda v pravom slova zmysle, nie v tom, že si robíš, čo chceš; láska, ktorá je predovšetkým obetavá a viera, ktorá je pevná a podrží ťa. :)

    Keby niečo, kontakt či kúsky mojej duše v slovách nájdeš na timkablogblog.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ano Já vim, zkoušela jsem ten křížek dat prič, ale bylo to takove zvláštní. . Není Tim myšleno jen náboženství, ale i víra v sama sebe ..
    Děkuji za milý komentář. .

    OdpovědětVymazat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.