pondělí 14. listopadu 2016

30 DENNÍ VÝZVA #1



Jak jsem slibovala, je tu 1 den naší výzvy.
První co bych chtěla říct je to, že Děkuji všem za podporující komentáře pod minulý článek, velmi mě potěšili a ani nevíte tak mě to motivovali 
Ale aby tento článek o něčem byl, tak bychom měli začít.  Jak už jsem v minulém článku napsala, chci radikálně změnit svoji postavu a svůj přístup k jídlu. První co se budu snažit dodržet je začít jíst pravidelně po 3-4 hodinách. K tomu patří samozřejmě i pitný režim…
Rozhodla jsem se, že cvičit budu každý den, ale 3x Jillian a 4x svůj vlastni tréninkový plán.   Myslím, že jsem odhodlána to vydržet až do konce. A pokud budu mít tu správnou motivaci, tak to i vydržím.
Také jsem psala, že jsem vždycky po deseti dnech dam tabulku s rozměry a váhou. 
Takže moje počítání je taková:

Váha

Prsa
107cm
Pod prsy
92cm
Pas
87cm
Břicho
109cm
Stehna
72cm
Ruce
38cm


Ano také jsem se zděsila, ale bohužel je to tak. 

Měla je namyšlena, že tento článek bude oficiální zahájení této výzvy, a nezbývá nic jiného,  než tuto výzvu zahájit právě teď.
Mějte se krásné
xoxo
Teri

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.