pátek 18. listopadu 2016

VÝZVA | BLOGILATES

Ahoj všem,


Jak jste si někteří mohli všimnout, zmizel článek o 30 denní výzvy s Jillian. Ptáte se proč? Výzva samozřejmě trvá dál, akorát to nebude s Jilliena, ale s Blogilates. Videa mi přijdou výbušnější , lepší, a hlavně slečna je velmi sympatická.I když mluví anglicky, chápu vše, co vysvětluje a povídá..

Výzva tedy trvá 30 dní. Měření bude vždy po deseti dnech. Pod tento článek vám dám všechny videa, která budu cvičit. Opět jsou všechny zaměřená na stehna, břicho a ruce.. Videa jsou kratší, ale stejně dají dohromady necelou hodinu.
Tak si myslím,že to není vůbec špatné.. První tři dny to bude asi pořádná makačka, ale doufám, že výsledek bude stát za to..

Budu ráda, když se ke mně přidáte. A samozřejmě se ruší i moje samostatné cvičení, které jsem měla namyšlené.. Při této výzvě mi to přijde úplně zbytečné.

Mějte se krásně

 xoxo 

Teri

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.