neděle 20. listopadu 2016

PRAVDA O NAŠICH DOBROTÁCH



Rozhodla jsem se udělat článek na zamyšlení, protože si myslím, že tohle je velmi aktuální téma, i kdy se lidé už snaží více dbát na to co, kdy a jak jí.
Jaká je pravda o tak známých "dobrotách" zvaných: brambůrky.  Já si dneska přečetla velmi zajímavý článek, a musím říct, že mě doslova zděsil, šokovala a znechutil.
 Když jsem zjistila, že když s jíte 1 balík bramborem denně,  je to jako byste vypily 5litru oleje za rok. (myslím, že  při představě, že by před nás někdo postavil 5litru oleje a řekl, ať to vypijeme, zvedl by s nám všem kufr) Ne že bych teda jedla denně pytel brambůrku, ale překvapilo mě to.  To je pěkně hnus. Po přečtení tohoto článku, jsem se rozhodla, že okamžitě skončím s brambůrky a podobnými dobrotami.  Těch důvodů je víc. Ne jen ze mě znechutil tento článek, ale nechci do sebe cpát zbytečný "sračky“, kila kalorií a cpát do tohoto zbytečné peníze.  
Nejsmutnější mi přijde to, že Pytlík Lays brambůrky, je pomalu levnější než ovoce či zelenina.
A jak už jsem zmiňovala, naše milované pochutiny mají i velké procento negativních věcí.
Ne jen kalorie, atd., ale obsahují velké množství soli. A jak je známo, ta udržuje v našem těle vodu. Což pro naše tělo není vůbec dobré. Také po těchto velmi mastných tucích rostou zadky a hlavně spodní břicho atd. Věřte, tuk ve spodní části břicha se velmi, ale velmi špatně shazuje. A ještě k tomu, si koupíte za 30kc  velký balík, ale ten je naplněn z 90% vzduchem..  Kdybychom  s spočítali, že každý den utratíte 30kc za balík, roce utratíte v průměrného 11 000.  V dnešní době děti ji brambůrky dřív, než vůbec začnou chodit.  To nechápu.  Myslím, že děti by vůbec nic takovéto věci jist neměli. Ti co dbají na svoji životosprávu, tak se mnou budou souhlasit.. Já jsem oficiálně odpůrce brambůrku.  Někdo mi i říkal, že pokud si dáte jednou za čas solené brambůrky, není to takové zlo, jako ty s příchutí. Já po tomto článku říkám, že jsou všechny špatné, bez ohledu na to, kdo nebo jak je vyrábí. 
Než jíst nezdravé přepálené tuky, dám si raději avokádo, které obsahuje zdravé tuky.

A co si o tomto myslíte vy? Příjdou vám bramburky po tomto článku stejně nechutné jako mě?

Mějte se krásné
xoxo

Teri

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.