čtvrtek 24. listopadu 2016

BLOGILATES VÝZVA │ MĚŘENÍ PO 10 DNECH


Deset dní uběhlo jako voda, a je tu první měření. Já osobně se cítím mnohem líp. Snažila jsem se cvičit každý den, až na pondělí. To mě bohužel chytla migréna. Ti co trpí na migrény určitě vědí o čem mluvím. Ale když už jsem to nakousla. Cvičit sem začala i kuli těmto migrénám, myslím, že mé ztloustnutí je jedna z příčin proč mi začali migrény. První změnu co mám, je ta, že do školy si dělám svačiny a převážně i obědy.  Ty obsahují hodně ovoce a zeleniny. 
A posledních pár dnu jsem si oblíbila i avokádo.  Dávám si ho na chleba jako pomazánku nebo i nakrájené na kousky do salátu. Je to prostě bašta. Ale abychom se hnuli z místa. První obsah tohoto článku je měření. Nejsou to nějaké super rozdíly, ty 2 cm tam jsou.
Prsa 105 cm (-2cm)
Pod prsy 90 cm  (-2cm)
Pas 85 cm  (-2cm)
Břicho
107cm  (-2cm)
stehna 70cm (-2cm)
Ruce 38 cm
Také jsem vám slíbila, že jsem dám nějaké recepty, bohužel to nejsou nějak super těžké a zajímavé recepty. Třeba na dnešek jsem si udělala mísu salátů. A do salátu jsem dala:  
Půlku avokáda
Kousek okurky
Římský salát
Hrstka kuskusu
Veganské Falafely (na které bude určitě recenze)
A zálivka z citronu a oliv.oleje



Snažím se jíst pravidelně vždy tak po 3-4 hodinách. Piju také víc, těch 3-3.5litru. Naposledy jim cca kolem té  19 hodiny večer. Já sama byla velmi zvědavá, jaké budou výsledky.
Jelikož mám tento týden odpolední praxe, tak se snažím cvičit před praxemi a cvičím cca 3-4 videa. Musím vám ,ale  říct, že blogilátes vypadalo velmi ale velmi lehce a nenáročně. Opak je pravdou. Blogilátes vypadá hodně nevinně a lehce, ale jak začnete cvicič, je to makačka.  Mě po prvních třech dnech boleli nejvíce asi ruce a břicho. Ale zase videa utečou jako voda. A než se nadějete, je série u konce a vy se prostě cítíte skvěle.
Tak jo, to bylo asi všechno, co jsem vám k tomuto chtěla říct, a uvidíme na dalším měření. Doufám, že bude i víc receptu a i fotek.  
 Mějte se krásně a cvičte se mnou: *
xoxo
Teri

9 komentářů:

  1. Gratulujem! :) ʕ•́ᴥ•̀ʔっS Blogilates som začínala, vždy to navodí taký nostalgický pocit, keď si na to spomeniem :)

    * Le blog de la Licorne *
    * Súťaž s Notinom o kupón v hodnote 20€ *

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. wow super gratulujem len tak Ďalej ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Držím ti palce, nech ti to dlho vydrží a gratulujem k pokroku. Ja som vyradila cca pred 3 mesiacmi cukor, avšak nie kvôli chudnutiu ale kvôli tomu, že som bola na ňom závislá a nechcela som byť. Výsledky veľmi zatiaľ nevidím, no váha mi ukázala, že som za 3 mesiace schudla 2kg, čo je naozaj super :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky gratuluji, to je velmi super..To by me nenapadlo, jsi dobra, že jsi vydržela tak dlouho. .

      Vymazat
    2. To je taky gratuluji, to je velmi super..To by me nenapadlo, jsi dobra, že jsi vydržela tak dlouho. .

      Vymazat
  5. Já jsem trpěla na migrény od puberty a byly to pokaždé šílené stavy. Nevím, proč u mě vznikly, nijak zvlášť sem nepřibrala ani jsem nebrala hormonální antikoncepci. Pořád jsme jezdili po doktorech, po různých vyšetřeních, u lečitelích jsme byli a nikdo mi nedokázal pomoct. Pomohla jsem si sama, když jsem si na zkoušku objednala CBD olej z https://www.cibdol.cz/ , který považuji za opravdový zázrak, protože mi pomáhá tlumit veškeré bolesti i migrény.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.