neděle 27. listopadu 2016

ADVENTNÍ NEDĚLE #1 │ MÉ OBLÍBENÉ VÁNOčNÍ FILMY



Advent začíná!! 

 Už je tu po roce zase advent, a já se rozhodla, že každou neděli bude nějaký adventní článek s vánoční tematikou.

První adventní neděle znamená první vánoční článek. A můj první článek je o mých oblíbených vánočních filmech, bez kterých si neumím představit vánoce. Já jsem prostě velký fanda vánočních filmu, a ještě lépe, když jsou animované. K filmům nebudu asi psát žádný obsah, jen vám sem dám mých top ….

1)Polární expres

- můj jeden z oblíbenějšího filmu (toto bude u více filmu). Jelikož mám rada hodně animované vánoční pohádky
(asi 17.prosince Nova cinema)

2)Velká vánoční jízda
- můj jeden z oblíbenějšího filmu
(2.prosince 20:00 Nova cinema )

3)Prázdniny
-typická vánoční romantika. Takové filmy, jsou úplně nejúžasnější. K tomuto filmu si ráda udělám kakao nebo nějakou ochucenou kávu, vlezu si pod deku a koukám.

4) Tři oříšky pro popelku
-typická česká pohádky. Celý rok se na ni nepodívám, ale  štedrý den je to prostě klasika.

5)Shrekoleda
-          -Sice to není úplně ´´film´´ , ale mám ho moc ráda. Ne jen kuli tomu, že je animovaný, ale miluju všechny díly Shreka..

6) Láska nebeská
- můj jeden z oblíbenějšího filmu

7) Sám doma
-taková moje dětská klasika, i když mi staří to vidět na vánoce pouze jednou.

8) Grinch

9) Vánoční koleda
­- můj jeden z oblíbenějšího filmu. Film, který končí opět happy endem..  Ach..

10) Santa má bráchu 

 11) Poslední prázdniny 
-jeden z oblíbenějších filmu. Hrozně se mi líbí ty Karlovy Vary a ještě to prostředí v hotelu Pupp. Typická vánoční komedie,tedy aspon pro mě. 

12)Frozen
-ach, animovaná pohádka, která snad chytla za srdce spoustu lidí po celém světě. Já ji mám velmi ráda.  I když nevím, jestli je to přímo vánoční pohádka.

Tak doufám, že jsem Vás ispirovala , a podíváte se na nějaké filmy.
Mějte se krásně, 
Teri 

zdroj:google.com

2 komentáře:

  1. Až na 10 a 11, jsou i moje oblíbené. Ač nemám ráda americké kýče, jejich vánoční filmy miluji. A čím větší kýč, tím líp :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejraději animaky, ale film co mám opravdu velmi ráda je Poslední prázdniny. . Je to úžasný film.

      Vymazat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.