neděle 22. listopadu 2015

RECENZE |HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY


NAPSAL: John Green
NÁZEV:Hvězdy nám nepřály
ORIGINÁLNÍ NÁZEV: The Fault in Our Stars
POČET STRAN: 240
KDY: 2014

Jak asi každý vím, tuhle knížku napsal, ted už docela známí,John Green..Knížka je vyhotovena ve dvou vydání. Knížka mě teda hnedka zaujala. 

"A já jsem se zamilovala, jako když člověk usíná: pomalu a pak najednou docela."

Musím říct, že říct takový to příběh se života a i o rakovině bylo velmi poučné a zajímavé. Osobně si řikám, jestli i já bych brala vše tak pozitivně jako Hazel.A neobávala se více méně ničeho. Obdivovala jsem Hazel během celé knížky.Na jednu stranu si člověk muže říct, že je tato kniha uplně obyčejná, ale na druhou stranu je tak neobyčejná jak jen dokáže být. Psát o takovíhle věcech jako je rakovina, to prostě normální člověk, který si nic takového neprožil, nepochopí,ale přitom pochopí vše.


"Bez bolesti by člověk nepoznal radost."

 Myslím si že je velmi dobře napsaná, i když občas ty názvy léku jsou teda otřesné na čtení.. Kdybych  měla zhodnotit film vs. kniha, tak samozřejmě kniha je lepší.
  Jsou si teda hodně podobné až na pár detailu, které ve filmu vůbec nejsou. Jinak se knížka velmi dobře čte. I já která jsem dis. Čte se jedním dechem. Já bych tuto knížku asi přiřadila do romantiky, drama. Není to teda ta typická romantika.

´´svět není továrna na splněná přání´´

Užijme si tento den a i celí život…
obr: google.cz

2 komentáře:

  1. Hvězdy n.n je moje oblíbená knížka, miluju i film :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že se ti knížka líbila. Pokud by se ke mně dostala v aj, ráda si jí přečtu. V češtině čtu jiný knížky :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní , že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek.